• Home
  • Praktische informatie
  • Sportpark Betaalpas

Sportpark Betaalpas

Vanaf 1 januari 2019 is het van maandag tot en met vrijdag niet meer mogelijk om cash te betalen. Je kunt dan met pin of de door ons ingevoerde betaalpas betalen.Op zaterdag en zondag is het wél mogelijk om met geld te belaten. Het is belangrijk om zoveel mogelijk bezoekers van de kantine hier tijdig op te wijzen. Wij vragen jullie medewerking hiervoor! 
De belangrijkste reden van de introductie van de betaalpas is een veilige manier van betalen aan te bieden die past in deze huidige tijd. Dit zowel voor de stichting, als voor de gebruiker.

Hoe werkt betalen met de betaalpas?

De Betaalpas is een betaalmiddel dat je het nodige gemak en voordeel oplevert. Met deze persoonlijke ledenkaart kun je bij SSBB aan de bar afrekenen. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoonsgegevens. Deze worden in geen geval aan anderen verstrekt. Bij een Betaalpas betaling heb je geen pincode nodig. Om af te rekenen wordt de Betaalpas op de kaartlezer gelegd, dat is alles. Als er onvoldoende saldo op de kaart staat kan de betaling omgezet worden in een contant of PIN betaling.

Hoe kom ik aan een betaalpas?

Een nieuw pas kan aangevraagd worden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij de beheerder persoonlijk. Bij opwaardering van eerste, nieuwe Betaalpas van minimaal € 15,- is Betaalpas gratis. Bij minder opwaarderen kost Betaalpas € 3,00.

Hoe activeer ik mijn betaalpas?

Voor je met de SSBB Betaalpas kan betalen, dien je de Betaalpas te activeren door deze op te waarderen met € 15,-. Je Betaalpas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat. Hoe kan ik saldo laden op mijn betaalpas? Dit kan via internet (iDEAL). Om je Betaalpas via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina ( deze heb je zelf aangemaakt in www.mijnkniponline.nl ). Om veiligheidsredenen heb je een loginnaam (emailadres) en wachtwoord nodig die zelf hebt aangemaakt. Ook is het mogelijk om de kaart op te waarderen op het sportpark via de paslezer aanwezig bij de kassa achter de bar, hier kan je contant of via de pin betalen, het tegoed wordt dan toegevoegd. Opwaarderen via ideal, contant of pin per keer minimaal € 20,-.

Een uitgebreide handleiding "iDEAL opwaarderen" vind je https://coach.lecreditsportif.nl/hc/nl/articles/202444285-Betaalpas-opwaarderen-via-Mijn-KNIP-Online

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie 'Gebruikersgegevens' je gegevens wijzigen. Kan ik met mijn Betaalpas ook ergens anders betalen? Nee, met het tegoed op je Betaalpas kan alleen bij SSBB worden afgerekend. Kan er saldo worden teruggestort of uitgekeerd? Het saldo kan niet worden teruggestort of worden uitgekeerd, bij beëindiging van het lidmaatschap van desbetreffende vereniging kan de kaart nog gewoon worden gebruikt.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?

Bij het afrekenen wordt het actuele saldo op het kassascherm getoond. Een andere mogelijkheid is inloggen op www.mijnkniponline.nl Op deze site kan je jouw saldo en gebruikte consumpties inzien, gegevens wijzigen en je pas opwaarderen middels iDEAL.
Ook is het mogelijk om:

  • Rekeningen te koppelen, d.w.z. dat b.v. alle gezinsleden vanuit dezelfde rekening betalen;
  • Log-ins koppelen, de rekeningen blijven apart maar de bestedingen kunnen wel worden ingezien vanuit 1 log-in (misschien handig als je wilt weten wat je kinderen zoal aan de bar kopen).

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing en ben ik dan mijn saldo kwijt?

Blokkeer je betaalpas zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kan je onder de menuoptie 'Passen' inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren. Het saldo blijft gewoon op de server staan maar snel blokkeren is wel van belang omdat de vinder misbruik zou kunnen maken van je betaalpas, de naam van de Betaalpas houder wordt wel getoond op de kassa.

Eerste gratis betaalpas kwijt! Hoe kom ik aan een nieuwe betaalpas?

Een kwijtgeraakte pas kan worden vervangen door een nieuwe ( kosten € 3,- )deze pas kan aangevraagd worden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bij de beheerder persoonlijk. Het saldo van de verloren pas is over te zetten op de nieuwe Betaalpas.

Wat moet ik doen indien mijn betaalpas niet werkt?

In dat geval verwijzen wij je naar de website http://www.lecreditsportif.nl/producten/cashless

Hoe zit het met de SSBB betaalpas voor minderjarige leden?

Voor ouders/verzorgers van minderjarige leden bestaat de mogelijkheid om het saldobeheer over de SSBB Betaalpas voor hun kind te voeren. U kunt een limiet per dag instellen voor uw kind, hiervoor kunt u terecht bij de beheerder of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Is er een SSBB betaalpas voor teams?

Ja. Het is mogelijk een Team-betaalpas aan te vragen. Per team kan er een kaart worden aangevraagd, waarbij onderling het beheer en saldo dient te worden geregeld. De kosten van een Team-betaalpas bedraagt € 3,-. Ook voor het aanvragen van deze kaart kan je terecht bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.